Кількість
|
Вартість
|
||
|
Tundra II-D — набір посуду для приготування їжі на природі від шведського бренду Trangia. Містить два великі казанки (1.75 і 1.5 л) з фірмової комбінації алюмінію та сталі Duossal 2.0. До комплекту входить кришка з антипригарним покриттям, знімна ручка й текстильний чохол. Для зручності зберігання всі елементи складаються один в один.
Набір призначено для використання з туристичними пальниками та плитами. Завдяки фрезерованому дну посудини надійно тримаються на підпірках пальника.
Казанки з металевого композиту алюмінію та сталі Duossal 2.0 — найнадійніший та найдовговічніший варіант для польової кухні, створений інженерами Trangia. Гладка сталева поверхня внутрішніх стінок не схильна до пригорання й дуже легко миється. Її майже неможливо пошкодити, тому посуд слугуватиме десятиліттями. А зовнішній шар з алюмінію добре проводить тепло і прискорює процес готування. Каструлі з Duossal 2.0 можна використовувати для багаття та разом з металевими приладами.
Набір однаково підходить для активного відпочинку (походів, сплавів, скелелазних експедицій), та комфортабельного аутдору: кемпінгу, будинків на колесах, водного транспорту, авто- та мотоподорожей, дачі. Дозволяє швидко й легко готувати різноманітні домашні страви для групи з 3–4 осіб.
Особливості набору посуду Trangia Tundra II-D
- Довговічний та практичний комплект для кемпінгу й туризму, зручний для транспортування, невибагливий у догляді.
- Казанки з матеріалу Duossal 2.0 мають хорошу теплопровідність, що дозволяє заощаджувати час та паливо, а також тверду внутрішню поверхню, до якої їжа не пригорить навіть після десятиліття служби.
- Набір сумісний з туристичними пальниками та плитами будь-якого виробника. Казанки можна використовувати з плитами серії Trangia Stove 25, а весь посуд — із Trangia Triangle.
- Текстурне дно казанків запобігає ковзанню й надійно стоїть на пальнику. Система зберігає стабільність у несприятливих погодних умовах.
- Кришка з антипригарним покриттям підходить до обох казанків. Пришвидшує закипання води і зберігає аромати страв. Завдяки покриттю легко миється.
- Гакоподібне вушко дозволяє підвісити кришку на стінку каструлі, поки ви додаєте інгредієнти до страви.
- Універсальна знімна ручка допомагає безпечно пересувати розігрітий посуд. Сумісна з усіма продуктами Trangia. Поверхню перфоровано для економії ваги.
- Усі елементи компактно складаються один в один, добре тримаються разом і не гримлять при транспортуванні. Чохол захищає вміст від пошкоджень.
- Всередину спакованого набору поміщається будь-який пальник Trangia (спиртовий, газовий, мультипаливний чи гелевий), що дозволяє компактно складати спорядження в рюкзак.
- При виробництві антипригарного покриття не застосовують перфтороктанову кислоту (ПФОК) — речовину, токсичну для людини та довкілля. Посуд частково складається з переробленої сировини, що знижує навантаження на довкілля, й відповідає європейським екологічним стандартам.
- Trangia закуповує сировину в європейських постачальників, а все подальше виробництво провадить на власному заводі на півночі Швеції. Це дає змогу цілковито контролювати якість процесів та продукції.
Duossal 2.0: легкість алюмінію, міцність сталі
Посуд у наборі Trangia Tundra II-D виготовлено з композиту Duossal 2.0, що поєднав найкраще від обох металів. Зовнішні стінки зроблено з алюмінію, що має низьку вагу (важливо для туристичних походів, де спорядження несуть на плечах) та відмінну теплопровідність (їжа швидко готується, економлячи ваш час і паливо). На внутрішньому боці знаходиться шар нержавіючої сталі — надзвичайно міцного металу, чию поверхню майже неможливо подряпати. Навіть після тривалої експлуатації сталеві стінки залишаються гладенькими і їх легко мити: так само як улюблену домашню каструлю. Сталь добре утримує тепло й рівномірно прогріває їжу, не накопичує запахи й не змінює смак продуктів. Два метали надійно з'єднано під високим тиском*. Шар сталі дуже тонкий — лише 0.3 мм, товщина алюмінію — 0.5 мм, тому Duossal 2.0 виходить легким, як алюміній, та вирізняється довговічністю сталі.
У процесі з'єднання на поверхні металів можуть виникнути дрібні нерівності: це не є браком і не впливає на властивості посуду.
Характеристики
- Комплектація: казанок 1.75 л, казанок 1.5 л — обидва з комбінації алюмінію та сталі, кришка, знімна ручка, текстильний чохол
- Вага набору: 635 г
- Габарити: H 95 x Ø 20 мм
- Сумісні пальники: туристичні пальники будь-якого виробника
- Матеріал: алюміній, сталь, антипригарне покриття PTFE
Шведський бренд, який виготовляє довговічне та енергоефективне спорядження для польової кухні. Візитівка Trangia — портативна плитка, що складається з пальника (спиртового, газового, мультипаливного або гелевого) та вітрозахисної підставки. Завдяки продуманій конструкції плитка працює з дуже високим ККД й дозволяє готувати у найскладніших погодних умовах. У Швеції щороку проводять змагання з приготування їжі на пальниках Trangia у тридцятиградусний мороз або під мокрим снігом.
Від початку своєї історії компанія виготовляє посуд з алюмінію. Сьогодні бренд використовує чотири види цього металу: 1) Надлегкий (UL) для зниження ваги без втрати міцності; 2) З глибоким анодуванням (HA), яке посилює зносостійкість; 3) З антипригарним покриттям (NS) для зручного миття; 4) Duossal 2.0 (DS), де поєднано теплопровідний алюміній зі зносостійкою сталлю. Продукти бренду доступні у різних виконаннях, їх можна комбінувати на свій смак. Плити й посуд Trangia будуть однаково доречні на барбекю в саду і в гімалайській експедиції.
Trangia серйозно ставиться до екології виробництва. Алюмінієві продукти містять 50% переробленої сировини — гранично допустимий відсоток для збереження міцності. Логістику зведено до мінімуму, все виробництво базується на одному заводі у Швеції. Завод живиться електроенергією з поновлюваних джерел, виробничі відходи переробляють, уникають шкідливих хімікатів, а продукцію пакують у картон.
Насамкінець, Trangia — експерти з туристичного хюґе. Тут вважають, що краса зосереджена у простоті, а моменти, проведені на природі — одні з найцінніших у житті. Смачна їжа у зручному, приємному посуді, непоспіхом спожита у хорошій компанії — невіддільна складова цього досвіду. Бренд має велику спільноту шанувальників по всьому світу, які діляться у соцмережах своїми особистими #trangia_moment.